راه اندازی باشگاه مشتریان
با افزایش رقابت، تاسیس باشگاه مشتریان از یک انتخاب به یک ضرورت تبدیل شـده اســت. امروزه یکــی از نوآورترین استراتژیهای توجه به مشتریان و برقراری رابطه صحیح با آنها، تأسیس باشگاه مشتریان و اجــرای برنامههای وفاداری است. از آن جا که هزینه جذب مشتری همواره از هزینه حفظ مشتریان فعلی بیشتر اسـت، فرایندهای باشگاه مشتریان باعث کاهش هزینه های تبلیغات، افزایش فرو ش و نهایتاً بالا رفتن سود و سرمایه شرکت ها خواهد شد. هدف باشگاه مشتریان ایجاد ارتباط دو سویه با مشتری و ایجاد منافع مشتـــــرک است . جلب رضایت مشتری و تبدیل مشتریان بالفعل یک بنگاه اقتصادی به مشتریان وفادار از دیگـر اهـداف اسـت.
زیر ساخت سامانه باشگاه مشتریان
- سوییچ و سرورمستقل متصل به شبکه بانکی
- دستگاه POS با امکان تعریف انواع متنوعی از طرحهای تخفیف
- کارت آنلاین غیر بانکی با طرح و لوگوی اختصاصی باشگاه
- اختصاص شماره ۱۶رقمی انحصاری کیف پول به کارت هرمشتری
- ثبت تا ده کارت شتابی مشتری متصل به کارت عضویت باشگاه
- درگاه اینترنتی اختصاصی
- پنل مدیریتی صاحب باشگاه، مشتری و پذیرنده از طریق پورتال و اپلیکیشن
- سامانه پیامک ثبت نام،ارسال فایل و تغییر رمز مشتریان
ویژگی ها و امکانات سامانه
- ثبت و استفاده از هر کارت شتابی در فرآیند ایجاد باشگاه تخفیف و لویالتی
- ثبت نام و عضویت در باشگاه با استفاده از موبایل، سایت و web , App
- امکان ایجاد کیف پول الکترونیک و شخصی سازی براساس مشخصات مشتریان
- امکان تعریف گروه و گروه بندی مشتریان
- امکان گزارش گیری براساس میزان خرید، تخفیف، امتیاز هر فرد یا سازمان
- امکان شارژ هر گروه از مشتریان با مبالغ تعیین شده
- ارائه انواع متد تخفیف و امتیاز بر روی خرید های بانکی و غیر بانکی
- امکان راه اندازی آسان باشگاه مشتریان، بدون نیاز به امکانات خاص
بن کارت و کارت هدیه سازمانی
- بن کارت و کارت هدیه ایرانیان جایگزینی مناسب جهت پرداخت های غیر نقدی به پرسنل و کارمندان
- امکان چاپ با لوگو و برند اختصاصی به تعداد دلـخواه
- شارژ کارت با مبالغ مختلف
- امکان خرید با کارت از شبکه پذیرندگان منتخب
- پنل مدیریت و کاربری
- امکان مشاهده اعتباری باقی مانده کارت
- امکان تعریف مدت اعتباری کارت
- امکان شارژ به صورت نقدی یا اعتباری